Washington DC

I lördags tackade jag ja till en familj som bor i Washington DC, väldigt centralt i själva Georgetown!  Jag har fått höra är det ett väldigt mysig område, nära till mycket!

Familjen består utav en dotter på 1 år en väldigt söt flicka som verkar alltid ha ett leende på läpparna, längtar tills jag ska få henne att skratta och le : )
Jag kommer inte resa förren den 6 oktober till familjen för att mitt rum är i reperation och dem har lite att ordna md innan jag kommer men det är bara bra för min del för då kan jag tjäna ihop lite mer pengar innan jag åker + att jag kan umgås mer med mina nära och kära. Självklart skulle jag vilja åka imon men jag får ha tålamod och vänta!
Mitt rum verkar mycket stort med eget badrum och en stor garderob som man kan gå i, så det blir allt till med att fylla ut min garderob med mycket fina kläder och skor!

Nu väntas en liten trip upp till stockholm så jag kan fixa mitt visum och sedan måste inhandlas en väska! Sedan måste jag söka om internationellt körtkort, skicka efter en utskrift från prickregistret och göra en hälsoundersökning, mycket som står på schemat just nu, men jag räknar dagarna och längtar som bara den.

Idag är det 47 dagar kvar, nu börjar nedräkningen!

Kommentarer
Postat av: Amanda

Hej :) Vad kul!

Jag ska bo i San Francisco, CA. Såg att du kommer bo i Washington DC, skoj :)

2008-08-21 @ 14:19:54
URL: http://mandybe.blogg.se/
Postat av: Mikaela

Georgetown ar saaaaaaa mysigt!!!

Det enda negativa jag kan saga om stallet ar att det inte finns nan Metro dar. Men det gar ju bussar och du kanske har bil..?

Nar aker du?

2008-10-28 @ 19:19:52
URL: http://theworldsgreatest.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0