Inte många dagar kvar...

God förmiddag! : )
Nu börjar det verkligen dra ihop sig och jag är inte alls nervös, jag undrar varför!

Starten på denna vecka har varit jätte bra, i måndags var vi hemma hos storsyrran och firade Uffe men jätte god mat och trevligt sällskap. Sen i tisdags var jag hemma hos Farmor & Farfar och där bjöds det som alltid på väldigt god mat, vi åt något Grekiskt som smakade underbart gott. Jag fick även en möjlighet at visa bilder på familjen och Spencer är ju bara så söt, ska bli roligt att få träffa henne! Sen kom även Björn, Marie och Tilda på besök och det var väldigt bra för jag ville så gärna träffa dem innan jag åkte iväg. Det blev långa samtal om Washington, snabbmat kedjor och USAs bilvägar, det ska bli skrämmande läskigt att få testa på dem!
Igår hade jag och min älskade systerdotter en dag tillsammans, vi åkte in till staden och kollade på bio: MAMMA MU! : )
Faktiskt väldigt rolig och söt, hon är allt lite knasig den där mamma mu! Älskar hur barn är på bio inte stela och försiktiga som vi vuxna är. Utan när som helst kunde ett barn säga vad det tänkte på; Mamma titta, mamma mu kan faktiskt gunga! Medians andra barn kunde klättra lite i stolen samtidigt och Thea satte sig lutande fram mot den andra stolen! Barn är hel sköna : ) Efter bion lyssnade jag och Theá på hög musik och flamsade lite i bilen, skrattade och hade oss! Sedan åkte vi och hämtade mamma för vi skulle in till stan och handla lite på cash och städa på advokatfirman och efter det då bjöd storsyrran på Lasagne, JAMIE !!!
 
Idag ska jag åka och framkalla lite kort inför resan och köpa ett "special" lås till min väska, varför ska amerikanare vara så försiktiga så att möjligheten finns att dem kan bryta upp mina väskor! Jaja, sen ska jag träffa min kusin Fia. Vi får se vad vi hittar på för roligt, blir nog en fika med mycket prat och skratt! 

Nu i helgen väntas en god middag med min familj med mycket skratt och gråt! Men jag kommer ju hem igen, så det behövs inga tårar ; ) Hehe!  


Kommentarer
Postat av: Michaela

Love ya ;)

2008-10-21 @ 17:21:36
URL: http://michipichii.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0