En väldigt bra dag : )

Idag har det varit en valdigt bra dag, idag var det inga problem med Spencer pa morgonen! Hon kunde ligga i min famn och dricka sin mjolk pa morgonen utan nagra problem. Men hon blev lite ledsen nar Prescott kom in for att saga vart kladerna lag, efter det blev hon lite grinig! Vid lunch tid gick vi till ett jatte fint stalle och at lunch. Det var en stor fontan i mitten med blommor om kring och allt, jatte fint! Ni ska fa se pa bilder snart. Vi hade det jatte trevligt och sedan kom aven Jonathans mamma och pappa, vi hade det jatte trevligt. Jag at ocksa en valdigt god ceasar salad : ) Det ar ganska billigt att ata ute har, kring 50 lappen for maten! Alan (Jonathans pappa) tycker jag ar valdigt lik Merly Streep och det ar ganska roligt eftersom jag alskar filmen mamma mia! Jag fick aven se Jonathans kontor dar det kandes som tva unga kontorskillar gav mig ett extra leende, det var roligt med lite uppmarksamhet!
Katie (Jonathans mamma) tycker att vi ska aka och shoppa tillsammans nagon dag och hon berattade om flera svenska kvallar dem har har i narheten och det kandes som hon bjod in mig till en! Vi far se : )

Efter lunchen gick vi runt lite och Prescott skulle till en pappers affar och kopa lite fina papper och liknaden och Spencer somnade som en stock! Sa efter det gick vi hem och nar Spencer vacknade gick vi till en Playgroup som ligger vid en kyrka, det ar valdigt mysigt och trevligt! Traffar massa nannyn/mammor och sota sma barn. Manga tror forst att Spencer ar mitt barn. Jag och en Nanny dar ifran ska traffas ibland med vara barn och leka tillsammans, det ska bli roligt for da gar aven dagen fortare!!

Efter play group akte vi till en mataffar och det var valdigt roligt! Allt ar jatte stort och finns sa mycket utav! Sa jag fick kopt lite grejer sa jag kan laga mat! Ska idag gora Sandras speciallare, som ar kottfars med paprika bla som ar starkt och serveras med ris! Nu blir jag hungrig, sa jag ska ta och laga det nu...

Hoppas ni har det bra dar hemma, och idag mar jag bara bra! Fick aven ett meddelande fran Vilde idag, den norska tjejen och pa lordag ska jag hanga med henne pa en hockymatch ;) Yeah! Ska bli riktigt roligt.

Saknar och alskar er sa mycket <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0