Framme hos Familjen!

Nu ar jag antligen har och dagarna rullar pa! Idag var det en vecka sen jag akte och det kan man inte tro...
Det ar jatte varmt har i DC vet inte hur varmt men det ar shorts och linne vader! Valdigt skont och jag tycker synd om er dar hemma som borjar forbereda er for vintern.

I fredags efter en lang resa pa en buss i 7 timmar plockade Jonathan upp mig. Jag var jatte nervos, men det var roligt for fran bussen kunde jag se att han log och letade efter mig. Vi var manga som gick av bussen! Jag gick fram och halsade och fick en valkommande kram utav han, efter det akte vi och tvattade hans bil sen fick jag en snabb guide tur runt i DC! Nar vi kom fram till huset satt Prescott och Spencer pa trappan. Dem hade hang ut ballonger dar det stod "Welcome" pa, valdigt gulligt! Nar jag halsade pa Spencer blev hon lite blyg och Prescott sa att hon aldrig ar blyg, utan bara latsas for att fa uppmarksamhet! Jag fick en rundtur i huset som bestar utav tre vaningar jag bor pa undervaningen och mitt rum ar jatte vackert och hyfsat stort. Jag har en jatte stor sang som ar sa harlig och ett eget badrum med badkar/dusch! Det ar faktiskt valdigt skont att jag bor ensam pa nedervaningen slippa leva sa in pa varandra. Efter rund turen visade dem mig runt lite och sedan gick vi och at pa deras favorit resturang som ligger ca 2 min fran deras hus. Dar at vi en typsik amrikansk maltid som var hamburgare och pommes! : ) Det var gott! Vi fick mojligheten att prata mycket och det kanns valdigt bra, dem vill att jag ska vara oppen och tala om om det ar nagot som ar jobbigt eller om jag ar orolig for nagot! Nar vi sedan kom hem gav jag dem presenterna och Spencer blev valdigt glad over sin Lilla Anna docka, hon borjade krama och pussa den och Prescott sa att hon inte brukar gora sa. Prescott blev valdigt glad over sitt sno halsband och sa att hon alltid anvander svart se det passade valdigt bra! Jonathan ar ett stort fan av Bjorn Borg for han spelar Tennis sa det kandes ocksa som en valdigt bra present!

Igar (lordag) gick vi upp ganska sent och sedan gick vi och at frukost pa ett litet stalle. Jag tog pannkakor och dem var valdigt tjocka jag gillar dock inte sirapen som man skulle ha pa sa jag fick lite jordgubbs sylt utav Prescott! Sedan visade dem mig runt i Georgetown och jag shoppade en kjol fran H&M, valdigt trakigt men jag kunde inte motsta! : ) Hade sa vackra farger...
Pa kvallen akte vi hem till Jonathans foraldrar som bor lite utanfor DC i ett valdigt fint omrade med vackra hus. Deras hus ligger precis vid vattnet och huset ar gjort av glas. Till middag hade katie(Jonathans mamma som ar svensk) lagat kyckling, klyftpotatis, svamp sas och salad. Jag forstar mig inte pa deras salad for dem har inga tomater eller gurka lok liknade i utan bara vanliga saladsblad, valdigt trakigt!!
Spencers kusin alex var ocksa med och hon blev valdigt fast vid mig och det var roligt, spencer har ocksa borjat fasta sig vid mig. Hon kan till och med stracka sig efter mig nar hon ar med sin mamma eller pappa! Efter middagen blev jag valdigt forkyld som jag dock fortfarande ar sa idag har jag inte kannt mig 100% bra, Prescott och Jonathan ar valdigt hjalpsamma fragar om dem kan gora nagot eller ge mig nagot! Men efter lite flingot kandes allt battre sa idag (sondag) har vi gatt runt i DC och jag har sett mycket, bla House of sweden och jag saknar lite mitt land! Dar kopte jag en kanelbulle och det var inte fel....
Efter rundturen gick vi och at pa en resturang dar jag at ett brod dar det var skinka ett lost agg och nagon sas over serverat med sas och det var inte sa gott! Men men, : ) Jag maste lara mig vad som ar gott och inte!

Ikvall vet jag inte vad jag ska gora, funderar pa att ga och kopa nagon god kaffe eller god glass som ligger i narheten! Imon ar det en rod dag har sa jag ar ledig, vet inte vad jag ska gora! men det blir val att jag traskar runt om i omradet och ser mig omkring....

Jag ska ladda upp bilderna sa fot jag far min dator, tankar pa er dar hemma! : ) Och Farmor fraga mamma eller pappa om min adress som finns pa kylen!

Ha det sa bra sa hors vi, Puss & kram!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0