Hemlängtan!

Nu har hemlangtan kommit och det hjalper inte att Spencer gratter hela tiden, det gor det bara varre!
Jag var deppig halva dagen igar allt klagade jag pa inom mig; acklig mat och jobbig unge. Sa jag skickade ett sms till en norsk tjej som bor har i narheten och fragade om vi kunde hitta pa nagot ikvall och hon sa sjalvklart. Sen har jag aven traffat en tysk tjej som bor valdigt nara den norske och sedan hangde Marketa som var pa skolan samtidigt som mig och aven i min klass. Marketa ska byta familj for hennes engelska ar inge bra och hon forstar inte nar nagon pratar med henne och hon har svart for att prata sjalv. Det kommer jag ihag fran skolan nar jag skulle fraga henne vart hon bodde och hon tittade pa mig som hon inte forstod sa jag fick omforklara fragan och prata mycket langsamt, sa jag undrar hur det kommer ga for henne med att fa en ny matchning, hon forstod inte ans nar familjen skulle forklara for henne att hon inte kunde vara kvar, starkars henne!

Men iallafall tjejerna ar toppen och har om dagen var vi ute och tog en milkshake pa ett stalle har i Georgetown. Igar pratade vi om helgen, halloween, och nyar! Till helgen ska vi nog ga ut och det ska bli riktigt spannande att fa se det amrikanska nattlivet. Sedan ar jag bjuden till den tyska tjejen pa halloween, hennes vardmamma ska ha en fest och hon fick ta med sig sina kompisar och jag ar bjuden sedan ska vi nog ga vidare in till georgetown for det ska visst vara nagot stort har da!! Och till nyar om jag inte ar i Aspen ska vi hitta pa nagot roligt, och det kanns bra for da har jag nagot att se fram emot! : )

Hur har ni det dar hemma? Gor ni for roligt om dagarna? Ska ni pa nagon rolig halloween fest?

SAKNAR OCH ALSkAR ER <3 PUSSAR!!!

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Trist :/

Hoppas det löser sig.. att du inte har lika stark hemlängtan.

2008-10-29 @ 22:54:53
URL: http://cleopatravii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0