Kändes som en väldigt lång dag!

Varje dag jag har tankt skriva har blir jag avbrutten utav att jag ska ta Spencer for hon har vacknat. Sa nu har jag chansen att skriva lite! Igar fick jag brev av farmor det var valdigt roligt mitt forsta brev hit! : ) Ska forsoka skriva tillbaka till dig idag och skicka det imon.

Idag har jag passat Spencer fran halv 11 till halv 5. Det var tankt fran klockan nio och jag var redo men Spencer och Prescott klev inte upp forren klockan 10.30 sa jag satt i en och en halv timme och kollade pa TV, holl nastan pa att somna eftersom jag var inte sa pigg nar klockan ringde vid 8. Hade valdigt svart att somna igar, blev aldrig trott! Jag laste min bok, lyssnade pa musik, spelade kort med mig sjalv (och jag fick ut 4 ess : ) Jag blev lycklig och onskade mig nagot). Men tillslut somnade jag : )
Idag har jag och Spencer lekt lite har hemma, sedan gick vi ut pa stan och jag kopte ett par byxor fran H&M gra tajta brallor. Valdigt fina enligt min smak for endas 150:- alskar dollarn just nu! Lat den sjunga och ga inte upp....
Sedan gick jag in i en affar for alla kolla in halloween kladsel, har inte bestamt mig annu. Bland allting hittar jag en drakt till Cruella de vil! Som michaela ska vara, valdigt enkelt hon bar en svart klanning med en pals sjal kring sig! TIPS till dig syrran.
Thea tycker jag ska vara en haxa eller en katt. Far kanske bli en katt, eftersom jag har sa dalig fantasi! Har varit inne lite pa Pippi Langstrom men jag vet inte, kanske for tontigt!
Hjalp mig dar hemma : )

I helgen ska jag pa mitt forsta motte med Cultural care och vi ska till Arlington (bara over floden) vi ska ata middag och sedan sjunga kareoke. Ska blir roligt : ) Sa Vilde ska plocka upp mig och hon kor, battre an att ta Metron. Vill ocksa kora bil, saknar det! Jag kommer sakert tappa massa nu har borta. Inge bra eller roligt! Visa har ar sa daliga forrare och dem tuttar for ingenting, hela tiden! Jag vader ju huvudet om hela tiden eftersom jag inte ar van, men inga andra eftersom det sker dagligen eller HELA TIDEN. Det konstiga med Polisbilar har ar att dem alltid kor med syrenerna pa ocksa, sa man vet ju aldrig riktigt om det ar pga en olycka eller bara att dem kor runt!

Jag lagade god mat igar, blev lax med parmasan och spenatblad! : ) Jammie vad gott det blev och Jonathan var riktigt imonerad! Han tog tva stora portioner. Prescott hade migran igar sa jag sag inte henne pa hela kvallen! Vad jag har forstatt har hon det ofta, inge roligt att ha! Idag ska jag laga mat igen, blir kottbullar och nagon tomatsas. Ar riktigt sugen pa kottbullar, potatismos med lingon och brunsas! Maste inhandlas...

Ha en riktigt trevlig nattsomn dar hemma eftersom ni sover dar borta! Saknar och tanker pa er valdigt ofta, alla Pussar & Kramar i varlden till er <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0