Lunchrast!

Hej alla dar hemma!
Dagarna gar jatte fort har borta och vi gor nagot hela tiden. Igar hade vi sing a long dar alla lander sjong en barnsang, vi svenskar sjong bjornen sover! : ) Det roliga var att vi har en kille har som heter Bjorn sa han fick var bjornen och tog pa sig en av tjejernas pals vast. Sen nar han skulle presentera sverige och beskriva vad laten handlade om sa han lite fel sa publiken trodde att vi sjong om en ol som sov : ) Vad vi skrattad och hade oss! Vi ar dem hogljuda har och vi tar for oss, 5 tjejer fyllde ar igar ocksa sa vi skulle sjunga happy birthday och aven ja ma hon leva pa svenska sa vi svenska tog i sa det hordes mest i hela aulan, vi slog till och med tyskarna som ar mest har!

Sen efter det bestamde vi oss for att gora nagot roligt vi svenskar sa vi gick over gatan och in pa Wodys och at en smarig glass/milkshake med m&ms godisbitar i, JAMIE!!

Mina rumskompisar ar fran Findland och Osterrike och hon fran findland sager knappt ingenting, jag staller fragor men far korta svar och inga fragor tillbaka! Men jag och tjejen fran osterrike kommer jatte bra overens och igar pratade vi en timme innan vi somnade men hon fran findland sov!

Nu maste jag springa till min lektion som borjar om 5 min! Men jag ska forsoka hora av mig snart igen....
Bara sa ni vet sa trivs jag JATTE BRA, langtar tills pa fredag da jag ska fa traffa familjen!

Saknar er alla och tanker pa er, Massa Pussar & Kramar!!
/Louisa from The big apple

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0