Nu är jag här!

Hej alla dar hemma! : )
Nu sitter jag har pa Long Island och har precis atit frukost, det blev bagels med philadeplhia ost och marmelad och flingor! Skeden var ett mordar verktyg sa jag har skarit mig i munnen...Illa illa!

Flygresan var lang och jag kunde inte sova nagonting pa planet eftersom det var ljust ute och dem hade tanda lampor pa planet. Men som tur ar satt jag aldrig ensam, fran landvetter satt jag brevid Susann en trevlig tjej fran Vanersborg och sen resan fran frankfurt till New York satt jag med Hanna och Johanna! Sa det var mycket trevligt att fa lara kanna dem, tyvarr ska inga av dem till Washington men det ar aldrig fel att traffa nya manniskor.
Nar vi val sedan landade i New York fick man ga igenom manga sakerhetskontroller men det var inga problem och dem var jatte trevliga, fort gick det ocksa! Mindre an en timma var vi sedan utanfor flygplatsen och vantade pa att varan chaffor skulle komma och mota upp oss.

Nar vi val kom till skolan efter 45 min var vi jatte trotta och ut ur Molly Hall (dar vi bor) kom en jatte trevlig tjej
och forklarade lite kort information om oss sen fick vi nycklarna och det var dax for att sova. Val inne i mitt rum lag en tjej fran Osterrike och sov! Sa det var lite jobbigt att smyga runt i rummet nar man skulle badda och ta upp sina sov klader (Min fina pyjamas fran min basta lillsyrra). Jag hade jatte svart att somna for det forsta var det valdigt varmt och for det andra sov man bara i lakan som ni vet att jag hatar och for det tredje hade jag ont i magen efter all mat och det ar svart att gora sina behov har for det ar sa lyhort! Haha : )

Nar vi sedan vaknade idag pa morgonen pratade jag och tjejen fran Osterrike lite, hon ar jatte trevlig! Sedan var det dax for en efterlangtad dusch eftersom man var lite val sleten och luktade precis inte gott efter gardagen. Duscharna ar frecha och for ovrikt tycker jag att det ar jatte mysigt har. Skolan ar JATTE fin, ni ska fa se bilder sen nar jag kommer till familjen!

Nu ska jag ta det lite lugnt med musik och kortspel. Kanske hor av mig senare idag, Saknar och Alskar er sa mycket dar hemma!


Massa Karlek!! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0