Omtyckt!?

Godkvall : )
Har sitter jag i min sang och ska snart bege mig till mitt forsta au pair mote, ska bli riktigt roligt!
Vi ska traffas i arlington som ligger mitt emot Georgetown, bar att aka over en bro. I arlington ska vi traffas pa en Italiensk restaurang och ata lite mat och sedan blir det kareoke : ) YEAH!
Om jag vagar ska jag stalla upp och sjunga for det ar roligt att bjuda lite pa sig sjalv. Vilde ska komma och plocka upp vid 8.30!

Igar var jag med min vardfamilj pa ett coctail party som var en invigning for en suchi bar. Det kandes som vi kom och gick, vet inte hur lange vi var dar men mindre an en timme iallafall! Vet inte varfor vi gick sa tidigt men jag tror inte dem tyckte det var roligt, sa man kladde upp sig i onodan! Men det var trevligt att fa hanga med dem ut och jag fick chansen att smaka lite suchi och det var faktiskt ratt gott, sjogras ar inte sa farligt som alla pratar om! Val i bilen ringde Alan (Jonathans pappa) och fragade om vi ville komma forbi en restaurang som dem var pa och vi akte dit. Dar fick jag aven chansesn att traffa Britt-Marie och Soren Mattsson : ) Trevliga manniskor! Som beromde mig for mitt fina utal pa engelska och aven svenska, dem fragade vart jag hade lart mig det! : ) Dem alla ar jatte gulliga mot mig och det kanns som dem tycker mycket om mig. Nar jag kom beromde Jonathans mosters man mig och katie svarade; Eller hur ar hon sa vacker! : ) Det varms nar dem ger mig komplimanger!
Vi pratar och skrattar mycket tillsammans och alla ar sa fachionerad i dit yrke Pappa : ) Ett jobb man aldrig kan trottna pa, sager dem! Nar vi skulle ga hade Alan fixat en cab(taxi) till Britt Marie och Soren och pa caben stod det nagot i liknade Jr. Robert Fitta och Soren sa innan han gick in; denna ar min stil av bil och pekade under namnet och oj vad jag och katie skrattade for vi var ju dem anda som forstod! : ) Knapp och konstigt humor men det var roligt anda...

Igar akte jag for forsta gangen Taxi sjalv, det var roligt att vinka till sig en cab : ) Sedan nar han skulle slappa av mig sa han oj, bor du har i Georgetown! Det var inte daligt det...

Men nu ska jag borja gora iordning mig for kvallen, ska sjunga sa jag spricker!

Saknar och Alskar er dar hemma <3 PUSS & KRAM!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0