På shopping tur : )

Idag har jag varit ute pa egna aventyr for jag borjar inte jobba forren klockan tre idag! Sa jag gick in pa Georgetown gallerian och jag alskar den, sa vacker! Inte alls som feman huset dar hemma: Har snackar vi fint med grona vaxter och morkttra och liknaden: Bilder kommer snart! Nar jag gick runt dar insag jag hur mycket Michaela skulle alska det. Verkligen allt finns har och michaelas favorit Victoria's sectret! Det finns aven H&M, Urban outfit, Zara, Disel, Lacoste och massa mer...Sa inte fel pa shoppingen har och det ar som sagt ganska billigt om man jamfor med priserna dar hemma! Sa familjen se till och packa era vaskor och kom hit, jag ska visa er runt i den vackra staden Washington!

Efter rundturen kopte jag med mig kina mat och satte mig har i koket och pratade lite med Spencers Nanny som inte har slutat annu, hon ar ifran sydamerika och beromde mig for min engelska! Det gillade jag, sjalvfortroendet vaxer kan jag lova, fast jag har tappat massa ord som jag inte forstar! Hemma flytter ju mina ord pa, men men! Snart ar jag val ett proffs....

Tack, ni ar sa gulliga dar hemma! Beslag pa mitt rum och allt, haha! : ) Men ni ar varmt valkomma in dar, kann er som hemma!
Nu ska jag borja jobba och en halvtimme, forsta gangen! Ska bli spannande : ) Sen ska jag ringa Johanna som bor har i narheten vi kanske ska ga ut och ata pizza, weeej! Jag behover sallskap blir lite trist pa kvallarna....

Saknar och alskar er : ) PUSS & KRAM!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0