SOCKERFRI MAT SÖKES!!

Idag har jag antligen skickat ivag Theas present och det ska vara frame om 5-10 dagar! Jag hoppas det kommer fram och inte tappas bort pa vagen, skulle vara allt for trakigt!
Sedan har jag aven skickat ivag ett brev till Farmor och Farfar hoppas ni blir glada. Det ar roligt att skicka brev, men annu roligare att fa! Haha : )
Sa idag har min lediga formiddag gatt till att hitta inslagspapper, fodelsedagskort och kuvert! Jag hittade allt : )
Sen har jag passat Spencer i 2 och en halv timme, det ar valdigt skont med en sadan kort dag. Vi lekte lite har hemma, sedan gick vi ut och promenerade vi gick till parken och sen vidare in mot stan, det var roligt! Hon ar sa lugn nar vi ar ute och gar! Sen vid sex tiden nar jag slutade gick jag runt i affarer, det var roligt! Idag shoppade jag lite underklader pa victorias secret! : )
Alltid lika roligt...Och jag vet att det gor dig avunsjuk michaela sa jag tycker du ska packa din resvaska och komma hit sa vi kan shoppa tillsammans! : )
Imon ska jag och Prescott aka och handla mat till huset, ska bli roligt! Imon ska jag ta kort sa ni far se hur mycket det finns att valja pa, haha! Det ar inte lite grejer somfinns i hyllorna och sockersaker finns det mycket av. Jag blev sa besviken, sist kopte jag K-special cornflakes som vi har hemma. Men ni kan ju ta och gissa ut vad dem smakar: SOCKER!! Jag blir galen, sa imon ska jag kolla exra noga efter ICKE socker cornflakes...Jag vill inte ha det till frukost! Jag saknar alla goa palagg vi har hemma, har smakar allt konstigt och ser desto lustigare ut! Det som skrammer mig mest ar lukten pa skinka och salami...

Vet ni vad Coldplay kommer hit den 31 oktober och jag vill inte missa dem! ALSKAR DEM <3 sa jag ska ta och hora med tjejerna om dem har lust for det finns fortfarande biljetter.

Jaja, nu ska jag hoppa i sangs!
Saknar och tanker pa er <3 Puss och Karlek!

P.S. Kom pa att det ar haloween da coldplay spelar, attans! : (
Hur ska jag nu gora, tycker om dem sa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0