Vaccinerat mig!

Idag har jag varit duktig och vaccinerat mig : ) Spencer blev väldigt sjuk för ungefär ett år sedan, hon fick något virus i kroppen. Om hon får en infektion i kroppen kan det bli mycket värre än vad det egentligen hade varit om hon hade varit frisk. Så alla i hennes omkrätts rekommenderas att vaccineras inklusie hon själv. Prescott och Jonathan ville gärna att jag skulle vaccinera mig för hennes skull och dem skulle stå för kostnaden så idag åkte hela familjen och jag och vaccinerade oss. Som ni alla vet är jag väldigt rädd för nålar och som tur är fanns det två alternativ antingen kunde man ta en spruta eller spruta upp medlet i näsan som näsdroppar. Prescott och Jonathan tog en spruta sist dem vaccinerade sig och sa att dem kunde ta det jag valde och jag ville helst slippa spruta så det blev upp i näsan : ) Det kändes knappt så nu är jag skyddad mot inflamationer i några månader, kanon bra! Det känns extra bra eftersom vi ska till aspen nästa vecka och ska sitta på ett flygplan i många timmar så är vi skyddade, eftersom om någon på planet är förkyld så blir alla smittade men nu slipper vi det : ) Kan det bli bättre?

Imorgon är de Halloween, ska bli väldigt roligt att få uppleva halloween här eftersom det är så stort och det märks eftersom det är utplockat i affärerna. Som ni kanske vet har jag ingen aning om vad jag ska vara imorgon, det var tänkt att jag skulle vara en katt. Men ute i sista stund finns det ingenting i affärerna, eller jo jag hittade en dräkt att vara en i Grease men kostymen skulle kosta 50 dollar vilket ar 400 svenska kronor och det känns det verkligen inte värt att lägga ner pengar på. Så jag har fått ideer från mamma och Michaela att jag ska försöka ordna så att jag likna Pippi Långstrump : )

Ikväll har jag lagat en mycket god middag som blev kottfärs, soltorkadetomater, paprika, lök och till det blev det spagetti eller ris, Jonathan var mycket imponnerad. Prescott ville tyvärr inte ha men hon tackade för att jag frågade! Förstår inte varför hon inte äns vill smaka? Luktar maten illa?

Nu ska jag kolla lite på TV och sedan ska jag upp tidigt imorgon, blir morgonprommenad och sedan till H&M och köpa kläder för att klä ut mig till Pippi Långstrump sedan blir det Treak och Tree med familjen och spencers kusin Alex, vidare på Halloween fest hemma hos AnneMarie och sedan parta natten lång på M street : ) Dit alla ska vara imorgon!

Hoppas ni sover gott där hemma och förlåt för att jag inte skriver i ordning men jag är lite trött! : )

PUSS & KRAM, Älskar och Saknar er där hemma!
P.S. Idag har varit en mycket bra dag med Spencer!

Kommentarer
Postat av: Michaela

Jag är så stolt över dig, under en kort tid har du förändrats så enormt mycket! (positivt) Du har blivit så mycket starkare och modigare, jag har bara en sak att säga är stolt över att vara din syster!

<3

2008-11-01 @ 21:53:06
URL: http://michaelasusan.blogspot.com
Postat av: Johanna

GOD JUL!!!

2008-12-24 @ 13:51:18
URL: http://johannagrenholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0