En månad kvar!

Idag är det endast en månad kvar, oj oj vad tiden går! Hoppas att den sista månaden går lika fort : )
Men jag har ännu inte fått någon ambassad tid, hoppas att jag får ett brev på måndag. Annars får jag väl ta och ringa till CC och undra om jag kommer få en tid inom snarast. Sen måste jag ringa och boka tid hos en privatläkare så han/hon kan göra en hälsokontroll på mig, jag kan antagligen inte göra det på vår vårdcentralen, mycket dåligt!
 Annars jobbar jag bara på för fullt, knappt någon ledighet. Men desto mer jobb desto mer pengar : ) Och det är inte alls fel att ha det innan jag åker.

Theá (min systerdotter) berättade för mig igår att hon hade haft en mardrömm att jag skulle åka till USA och aldrig mer komma hem, hon hade kommit in till min storasyster mitt i natten och bara gråtit och gråtit tills Theá kunde berätta för min syster att hon drömde om mig, gullig hon är samtidigt som det gör ont att hon tar så illa vid sig att jag ska åka!
Men jag har lovat henne att köpa en webcam där nere och vinka och skicka massa slängpussar till henne minst varje dag : ) Min älskade systerdotter, hon är den bästa!!

I tisdags var jag även inne på Allum och shoppade massor och inte lite fint! Det fanns inget shopping stop på mig, tänk då hur det kommer bli i USA, kommer ha nya kläder varje vecka : ) UNDERBART! Har ju en stor gaderob där nere att fylla ; ) Och om jag känner mig rätt kommer det inte ta många veckor innan den är överfylld, hahaha!!

Kommentarer
Postat av: Helena

Hej!

Haft en bra vecka? ser att du är i full färd med att planera inför usa :)

Skumt att du inte kan göra undersökningen på vårdcentralen. Här går det göra det där, jag ska dit på måndag.

Kram

2008-09-06 @ 21:46:09
URL: http://hellainusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0