Underbara dagar!

Idag var jag jätte seg på att komma ur min sköna säng, ställde klockan på 8 för jag ville komma upp i tid för en gång skull...Men nej jag låg kvar till halv 11! Usch och fy...Sedan fick jag ett sms av christin som undrade om vi kunde ta våran morgonprommenad tillsammans och det är aldrig fel med roligt sällskap så hon kom hit strax efter 11 och vi gick runt i Georgetown och pratade på som vanligt : ) Efter det gick vi in och kollade i en affär och dem har redan plockat fram vår kläder och det är så fint med alla dessa färg glada färger och vi hittade ett par så snygga ljusa jeans som är knä långa, dessa måste vi bara ha! Sedan drog vi och åt lunch och självklart blev det våran favorit THI, vi är stamisar där nu och dem känner igen oss, riktigt roligt! Sedan tog vi en god glass på Häggen ice cream, och vi rullade där ifrån! 

Men det var en kanon start på denna dagen och nu om 4 min börjar jag jobba så det är bara att sätta igån, jobbar till 8 ikväll!
Men hoppas ni har det bra där hemma, tänker på er och nu är det nere i 70 dagar! Puss o kram på er

ÄLSKAR ER MEST!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0