Min familj <3

Jag önskar just nu att jag bara var hemma så jag kunde umgås med dem som betyder mest för mig! Även om det är svårt så ska jag klara av detta året... Det har redan gått 5 månader och det återstår bara 7. Det är inte så mkt, och snart kommer halva familjen ner och hälsar på vilket kommer bli helt underbart!!

Jag är oerhört tacksam för att jag har en sådan underbar familj, utan er hade jag inte varit någonting! Ni är mitt allt och utan er hade jag inte varit den personen jag är idag och jag är väldigt tacksam! Jag har en underbar mamma och pappa och 3 fantasiskta systrar som jag älskar så mycket!

Nu börjar jag jobba men Ni vet att Ni är Fantastiska <3 och mosters prinsessa jag önskar dem uppfinner en fax där man kan skicka kramar till varandra!

Puss & kram på er <3 Ni betyder så mkt!

Kommentarer
Postat av: Ellinor

Hej! Är också Au Pair i Jacksonville. Skulle vara roligt att få kontakt med en annan svensk! :)

2009-05-13 @ 01:55:07
URL: http://ellinoroskarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0